Založ si blog

Igor za dvadsať „melónov“

„Som tu a som drahý.“ Naozaj výstižné.

Igor Matovič, obyčajný človek očami prezidenta republiky. Priznám sa, od pána prezidenta som podobné trefné zhrnutie ani nečakal.

Viacerí o Igorovi Matovičovi ani nepočuli. Mnohých ani nezaujal. To, že sa štyria členovia občianskeho združenia Obyčajní ľudia prekrúžkovali na kandidátke SAS až do parlamentu je naozaj úspech – zrejme len pre nich štyroch, predpokladám. Ale je to asi tak všetko.

Ja Igora Matoviča vnímam cez jeho periodikum – inzertné noviny Košicko. Vždy som sa tešil, kedy mi dôjdu do schránky. Veď prečítať si žlčovité, zlostné a miestami vulgárne a plačlivé názory pána Matoviča na Fica, SMER a celú koalíciu bolo pre mňa zábavou. Čudoval som sa, ako môže niekto v „novinách“ (musel som to dať do úvodzoviek…) takto jednostranne prezentovať svoj názor. Nikdy som sa tam ale nedočítal o žiadnych riešeniach, nepresvedčil ma o schopnosti čokoľvek zmeniť. Ak by sa mal stretnúť s Ficom zoči-voči napríklad s čakanom v ruke, som si istý, že ho zabije. Dokonca pár krát kritizoval aj Dzurindu, označoval ho za čosi ako menšieho zlodeja a podobne. Vždy ma dokázal prekvapiť, to najväčšie a najefektnejšie číslo si však nechal na čas po voľbách, po zistení, že je v parlamente.

Podľa mňa by to z jeho strany mohla byť ponuka. „Áno, stojím toľko a toľko.“ Veď pred štyrmi rokmi sa u nás poslanci ešte kupovali, že? Alebo to malo znamenať „nič sa nezmenilo“? Alebo to bol pokus o zviditeľnenie sa?

Jednoducho, podľa mňa je v parlamente opäť človek, ktorému sa nedá veriť. Alebo dá – asi tak, ako taxikárovi, ktorý vypovedá vo veci vraždy prostitútky, ako „štbákovi“, ktorý hovorí, že on si iba privyrábal a na ľudí „bonzoval“ nepoužiteľné informácie. Alebo asi ako ktorémukoľvek „ľavému“ či „pravému“ politikovi. Nuž, vítam vás v hre, pán Matovič.

SaS vs. Cuper

02.09.2010

Videli ste klip, ktorým strana SaS láka občanov k voľbám? V klipe „účinkuje“ pán poslanec Cuper, ktorý sa potáca pri havarovanom aute a rozpráva o tom, že vypil maximálne dve deci orešanského vínka (zábery sú z Modry, kde v roku 2005 spôsobil dopravnú nehodu pod vplyvom alkoholu). Policajti vtedy zadržali poslancovi vodičský preukaz, kedže však mal poslaneckú [...]

O pôžičke Grécku

19.08.2010

Mladý zúrivý muž povedal: „Nie len pravicová vláda, ani Ficovi voliči nechcú Grécku požičať, tak to nezvaľujte na nás, čo sme volili pravicu!“ V okamžiku som mal vo svojej hlave vír argumentov, faktov a udalostí, ktoré sprevádzajú tému pôžičky už od jej začiatku. Všetky boli ťažké, zamysleniahodné a overené. Mladý muž argumentoval tým, že chudobní [...]

„Gramatyka“ pána Matoviča

29.07.2010

Nechcem sa vŕtať v ničom inom, čo obsahuje otvorený list pána Matoviča pani premiérke Radičovej, zaujala ma len jedna vec. Matovičova gramatika. Gramatika človeka, ktorý píše otvorený list premiérke a denníku Pravda. Gramatika človeka, ktorý vydáva noviny. Gramatika človeka, ktorý chce robiť poriadky. Gramatika jazyka, ktorý si neváži. Príklady: (prvá veta [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 13833x
Priemerná čítanosť článkov: 1976x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy